Хто ми?

Пет-Платформа, яка поєднує комерційні проєкти та благодійні ініціативи. 

Ми пропонуємо товари та сервіси власникам кішок і собак, які прагнуть збагатити життя своїх улюбленців та переживати більше чудових моментів разом.

Наша місія

Надихати власників на використання усіх можливостей проведення якісного часу зі своїми тваринами: лежання на дивані і прогулянки в парку – це класно, але ви можете дати одне одному більше.

Наш підхід

  • Ми власники тварин. Усі товари та послуги, які пропонуємо клієнтам, ми тестуємо на собі. Якщо ми не знаходимо готового рішення для своєї потреби – ми створюємо його. Світ зоопослуг консервативний. Ми збираємось його розтрусити. 
  • Ми за доказовість та професійність в усьому. Коли потрібна експертна думка, ми шукаємо її не в інтернеті, а питаємо напряму у спеціалістів з догляду, виховання, лікування.
  • Ми вкладаємось у згуртування pet-ком’юніті. Ведучи комерційну діяльність, ми повертаємо ресурси у спільноту благодійними проєктами і корисними ініціативами.
  • Ми українці, і маємо чітку прозору позицію. Ми перевіряємо репутацію брендів, з якими співпрацюємо, надаємо перевагу українському виробнику, створюємо якісний україномовний контент. Як громадяни ми підтримуємо нашу країну у боротьбі.

Наша історія

Все почалося з кішки Васьми, яка хотіла пізнавати світ в часи, коли всі кішки сиділи замкнені удома. Її людина, Надія, погодила цей запит і висунула власні вимоги: рішення має бути зручним і стильним. Тижні пошуків, обурення і розпачу потому, Надія дістала для Васьми зірку з неба – один із перших в Україні косморюкзаків, в якому та з комфортом мандрувала світом.

 

Васьма раділа надбанню, а от Надії дошкуляли логічні запитання. А що, як є й інші люди й кішки, яким невистачає якісних красивих переносок? А що, як не тільки переносок, і не тільки кішкам?.. Так і з’явився магазин PETSTAR, де кожну потребу розглядають з двох сторін: щоб рішення задовольняло і людей, і звірів разом.


Підхід PETSTAR притягував людей, які хотіли відкривати звірям усі можливості сучасного життя і не мирилися з нудним, утилітарним ринком зоопослуг. Так магазин органічно переріс у пет-платформу і об’єднав рітейл з розробкою власних продуктів,  сервісів та соціальних ініціатив.